Pagina's

zaterdag 17 maart 2012

Sorry,

Het spijt mij dat ik mijn blog weer eens verwaarloosd heb deze week. Al moet ik zeggen dat ik er dit keer een echt goede reden voor heb. Deze week had ik het nog drukker dan normaal en er kwam ook een overlijdensbericht binnen. Ik was, en ben, hier nog verdrietig over omdat het iemand dichtbij was. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en er respect voor hebben dat ik de afgelopen dagen niets heb gepost.

Ik probeer zo snel mogelijk weer te schrijven, en hopelijk ook vergenoeg vooruit zodat ik jullie zo veel mogelijk kan voorzien. Uiterlijk maandag komt er weer een nieuw artikel online.



3 opmerkingen:

  1. Meid, denk in zulke moeilijke periodes juist aan jezelf. Je hoeft even niet om andere te denken en al helemaal niet om je blog. Ik wens je veel sterkte deze tijd, het komt allemaal goed. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd en ik denk dat iedereen het wel begrijpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd, en natuurlijk begrijp ik het, ik denk iedereen wel!

    BeantwoordenVerwijderen