Pagina's

maandag 5 maart 2012

Maandag #7

Het is vandaag weer maandag en dat betekend dat het weer tijd is voor een persoonlijke update over de afgelopen week! Eerlijk gezegd is er niet veel spannends gebeurd maar ach, dat komt bij mij ook maar zelden voor ;).

Natuurlijk heb ik het standaard riedeltje weer geleid afgelopen week zoals het naar theorie gaan, lessen, sporten, werken en noem het maar op! Helaas was ik wel een aantal dagen ziek geweest. Ik voelde mij eigen gewoon echt totaal niet lekker en ben dan ook een aantal keren bijna flauwgevallen wat ik gelukkig heb kunnen verkomen. Ondanks dat ik ziek was ben ik wel gewoon naar stage gegaan omdat ik eigenlijk al uren te kort heb, maar dat is schools schuld.

Natuurlijk heb ik ook wel weer wat leuks gedaan! Ik ben even langs de kruidvat geweest om te kijken voor nieuwe make-up en heb toch wel wat kunnen bemachtigen. Hier komt hoogst waarschijnlijk morgen nog wel een shoplog over! Verder heb ik nog gewoon heerlijk gerelaxt zodat ik deze week goed uitgerust ben!

Maar ik heb ook wel een best moeilijke week achter de rug. Ik ben gaan diëten en het viel me echt zo zwaar tegen tegenover een aantal maanden geleden dat ik het deed! Ik zit er trouwens aan te denken om hier nog iets over te schrijven omdat het toen wel goed is gegaan. Lijkt het jullie wat? :)

Hoe was jullie week?


(Bron: Tumblr)

5 opmerkingen:

  1. Vervelend dat je niet zo'n leuke week had, ik hoop dat deze week leuker wordt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je week zwaar was door het diëten! Ik weet niet wat jouw streefgewicht is maar ik hoop dat je uiteindelijk wel de discipline hebt om door te zetten!

    Ik had zelf een top week, veel feestjes gehad, dus dat was een weekend lang 's nachts leven en overdag slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat jammer dat je ziek was & het diëten tegen viel!
    afgelopen week bij mij was wel leuk! ik had vakantie.
    paar keer wezen shoppen en veel leuke dingetjes gedaan.
    hopelijk wordt volgende week idd leuker voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Flauwvallen is altijd zo eng, gelukkig is het niet gebeurd! En het lijkt mij heel interessant als je een keer een blog schrijft over dieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je niet zo'n leuke week had! Hopelijk wordt dit een beter week,
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen