Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Leren kennen.

Ik wil mijn volgers en de gene die regelmatig reacties geven of iets dergelijks eigenlijk ook wel eens beter leren kennen. Mij kennen jullie tenslotte al een beetje, niet helemaal natuurlijk omdat ik het gezicht ander deze blog niet laat zien, maar dat zal misschien in de toekomst wel komen. Maar oke back to the point, ik wil mijn volgers ook beter leren kennen. Zo weet ik een beetje wie ze nou echt zijn. Dus bij deze geef ik jullie de kans op je uit te leven over je hobby’s, school, interesses en noem de hele boel maar op!

Ben je ook nog nieuwsgierig na dingen van mij, kan je het natuurlijk ook altijd vragen!


(Bron: Tumblr)

8 opmerkingen:

  1. leuke post! ik zou wel even proberen iets over mijzelf te schrijven haha.
    Nou, ik ben Joyce, 14 jaar en zit in het 3e leerjaar van TL op de Lagewaard een school in Papendrecht.
    Ik woon samen met mijn ouders, broertje, hondje Jack en parkiet Spykie.
    In de tuin loopt nog een konijn en er zit een kakariki genaamd Flugel in de voilère.
    Mijn hobby's zijn fotograferen, bloggen, winkelen en tekenen.
    Over 10 jaar hoop ik mijn TL & Havo diploma hebben gehaald en op de kunstacademie te zitten.
    Dat is toch wel een grote droom van mij.
    Wauw, dat was wel even een stukje hopelijk ben je wat meer over mij te weten gekomen haha. :)
    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk!
    Door al je posten leer ik je steeds beter kennen en ben je een echte blog vriendin hihix

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! En wat een mooie blog heb je zeg..
    x Todaysbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal eens wat over mezelf schrijven haha, leuke post trouwens!
    Oké, ik ben Tessa, 14 jaar en ik zit op dit moment in de 3e klas van tweetalig vwo. Ik heb een klas overgeslagen, en ben daarom een jaar jonger van de rest van mijn klas. Soms is dit vervelend, maar over het algemeen valt het wel mee! Mijn hobbies zijn bloggen, winkelen, films/tv series kijken & gewoon afspreken met vriendinnen vind ik ook altijd leuk. Mijn favoriete series zijn the vampire diaries, glee, pretty little liars en gossip girl. Qua films vind ik alles wel leuk, van twilight & harry potter tot scream, tot mean girls. Oh ja en ik vind de boeken van de hongerspelen ook heel leuk, en kijk daarom heel erg uit naar de films!
    Haha oke dat was iets meer dan ik wou vertellen, maar hopelijk weet je nu genoeg over mij haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel, lief! :) Wat een leuk initiatief, zo maak je je blog ook gelijk wat leuker persoonlijker. About me.. ik ben Carmen, 15 jaar op 4VWO. Doordat ik een vroege leerling ben (September) wordt iedereen om me heen 16 en het lijkt wel alsnof ik forever 15 ben.. Grr! Iedereen mag al uit en ik zit lekker thuis op de bank chips te eten ;) Trouwens ook niet verkeerd hoor. Ik kijk het meeste naar Vampire Diaries, Glee, Gossip Girl en Lying Game. Ennn ik heb een secret (not so secret..) obsession met Harry Potter. Btw ik eet alleen vegetarisch. Dus, genoeg haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben Tineke, 19 jaar (volgende week word ik 20, en dan voel ik me oud, want dan ben ik een twintiger!) Ik woon in Friesland. En mijn hobby`s zijn: Op vakantie gaan, Shoppen, bloggen, films kijken, lezen en ik hou van creatieve dingen doen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post! Ik ben Lyanne, 22 jaar en ik woon in de provincie Utrecht. Mijn hobby's zijn: reizen, shoppen, natuurlijk mijn blog en lezen! en uitgaan met vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen