Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Even klagen.

Goedenavond allemaal, vandaag wil ik even een post plaatsen over mijn frustratie over het ziekenhuis bezoek van gisteren. Het is een zeik post waarbij ik jullie kan verzekeren dat ik vrijwel alles af zal zeiken.

Nou oke, eerst moesten we naar het hoofdgebouw, toen weer naar een zijgebouw, toen weer na het hoofdgebouw waar we naar de afdeling moesten. Nou dat zo gezegd zo gedaan, komen we er aan zijn al die zusters aan het lunchen. Ik gun hun met veel plezier hun pauze maar wissel het dan af… Maar oke, na een half uur wachten kwamen ze daar dan aan waar ik al mijn papieren moest laten zien. En nu maar wachten, en wachten en wachten.

Eindelijk, na 20 minuten werd ik geroepen dat ik naar de arts kon. En jeetje, wat een chagrijnige vent, er kon geen lach van af. En daar zat ik dan, voor het bureau van deze o zo vrolijke arts. Ik vertel de klachten die ik heb vol verwachting dat ik erna gelijk een allergietest kon laten doen. Nee hoor, die vent laat me eerst bloedprikken en nu moet ik over drie weken weer terug komen voor die kut testen.

Nou sorry, maar ik weet niet wat dat voor een kut ziekenhuis is, ik kom daar dus eigenlijk gewoon voor jan lul aan. De arts is een dikke lul want hij laat mij nog fucking drie weken rond lopen met al mijn klachten waar ik genoeg van heb. En verder stinkt het ziekenhuis ook nog eens vreselijk naar bejaarde mensen, ontlasting en de dood.

Was ik maar nooit naar dat ziekenhuis gegaan…

(Voor de duidelijkheid, het ziekenhuis waar ik normaal altijd heen ga had de afdeling waar ik moest zijn niet).

Heb jij nog iets om over te klagen? Laat je hier maar gaan ;-).


(Bron: Tumblr)

7 opmerkingen:

  1. Ik hou ook nooit van ziekenhuizen.. wat balen dat je nu over 3 weken pas tests mag doen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, eventjes geduld dus nog! Succes. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend allemaal zeg.. Ik heb ook een hekel aan ziekenhuizen en vooral aan wachten.. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend. Ik kan er ook een boek over volschrijven. Longartsen die niet komen opdagen, co-assistenten ( ik weet, ze moeten het leren) die verkeerde röntgenfoto's laten maken, veels te lange wachttijden etc. Bah. Succes, ik hoop dat ze snel wat vinden zodat je van je klachten af bent!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vervelend zeg.. ik haat ziekenhuizen ook..
    alleen het luchtje en de sfeer die er al hangt.
    veel succes er nog mee, en balen dat je nog zo lang moet wachten.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat vervelend! Moet je weer drie weken wachten!! Ik hoop dat je snel van je klachten af bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik ken het ! op de gips afdeling 'poot omhoog' ja doei.
    Je schrijft echt heel leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen