Pagina's

maandag 19 maart 2012

New in: iPhone 4s!

Het zat er al een tijdje aan te komen dat ik de iPhone 4S zou gaan halen aangezien er bij mijn 2-jarige abonnement alweer twee jaar om waren. Ik had het er al maanden over dat ik een iPhone wilden en dat ik mijn BlackBerry zat was. En een deze dagen was het zover dat ik deze iPhone in mijn handen kon sluiten!
(Bron: Tumblr)
Ik heb gekozen voor de witte variant van deze telefoon en ben er als het ware verliefd op! Hij werkt ontzettend fijn, maakt mooie foto’s, ontelbaar vele apps en hij is snel opgeladen! Het enigste minpuntje is dat de batterij redelijk snel leeg is. Vooral bij iemand zoals mij die de hele dag aan het whatsappen, tumblren, twitteren en aan het faceboken is. Maar binnen een mum van tijd is de batterij ook weer opgeladen dus dat is wel weer fijn!

Op het moment speel ik dus ook veel Wordfeud en Draw something, dus als het jullie leuk lijkt om een van deze spelletjes te spelen, laat je naam maar achter! :) Misschien dat ik binnenkort ook nog een post over mijn leukste, meest favoriete apps maak. Maar ik moet natuurlijk eerst hier nog meer in ontdekken.

Wat voor telefoon hebben jullie en hoe bevalt ie?

15 opmerkingen:

  1. Een samsung. En die kan open klappen. Ik voel me net James Bond elke keer als ik dat doe. (Vraag niet waarom alsjeblieft.) Veel mensen schijnt dit zeer te verbazen, maar het dan misschien oude ding gaat al zeker 4 jaar mee, en als ik eerlijk ben zou ik geen andere willen. Hij belt, sms't, en maakt zelfs foto's van redelijke kwaliteit. Het enige jammere vind ik dat ik er geen liedjes op kan zetten, maar ik heb toch altijd mijn iPod bij me, dus daar kom ik ook wel overheen.

    Toch ben ik stiekem best wel jaloers op je iPhone, want ik vind ze erg mooi, zowel wit als zwart, en het lijkt me ook best leuk/handig om al die apps op je telefoon te kunnen zetten. Alleen zou ik bang worden dat ik zo'n enorm asociaal persoon wordt dat de hele dag niets anders doet dan naar het schermpje turen en geen contact meer heeft met levende mensen om me heen. xD

    Anyways, ik wens je veel plezier met je telefoon. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh ik ben echt zo jaloers op jou! Smoorverliefd op die telefoon. Heb alleen zo'n goedkoop abbonoment, die loopt af als ik over een half jaar naar Nieuw-Zeeland ga dus dan heeft het niet echt zin om hem te verlengen. Hoeveel ben je kwijt voor je abbonoment?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gaaf dat je naar Nieuw-Zeeland gaat :)! Ik betaal zo'n 55 euro per maand. De abonnementen zijn namelijk duurder geworden en ik had de 1400 MB en de 200 belminuten wel echt nodig, dus helaas haha.

      Verwijderen
  3. aah echt zo leuk!
    ik heb zelf een witte Iphone 3gs, maar ik wil toch wel graag de iphone 4s!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh gaaf! Ik heb een Sony Ericsson Xperia en die bevalt wel prima eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gaaf! Ik wil ook graag een iphone :)
    Je lay-out ziet er trouwens erg leuk uit!

    xo'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow ! vet .. ik heb een blackberry curve, fijn toetstel, je kan er lekker snel mee typen ! :)

    ik zou ook wel een iphone willen, haha!

    doe je ook mee met mijn giveaway ?

    http://xinseventhheaven.blogspot.com/2012/03/giveaway-1.html

    xLiefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. awh ik ben zo jaloers! maar heel veel plezier ermee haha <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt mooi! Kreeg ik maar een iphone, maar veel plezier ermee he. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw hij is prachtig! Ik heb de HTC wildfire s die is ook heel fijn !:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor je ontzettend lieve reactie!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! De witte variant ziet er echt mooi uit. :)
    Zelf heb ik de Blackberry Bold 9900. Ik vind 'm echt superfijn. Het toetsenbord typt heerlijk en daarnaast heeft hij ook touchscreen, zodat je makkelijk en snel overal bij kunt. Ik vind het echt de ideale telefoon. Soms mis ik wel apps, omdat Blackberry App World nog niet alle apps heeft. Ik vind 'm ook lekker goedkoop, ben per maand 20 euro kwijt. Dan heb ik 15 belminuten (ik bel nooit), 1000 sms'jes en internet.

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! De iphone 4 is inderdaad echt snel opgeladen wat mij echt enorm verbaasd.. Veel plezier er mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw super vet.
    Ik heb net een weekje een nieuwe mobiel en hij bevalt prima: Samsung Galaxy Y Young.
    Jammer genoeg kan ik geen Draw Something maar ik heb wel Wordfeud > Ik heet: xByMelissa

    BeantwoordenVerwijderen