Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

Picture's.

Omdat ik vandaag weinig tijd heb voor een fatsoenlijk artikeltje heb ik besloten om een post te maken met afbeeldingen die ik mooi/leuk/interessant etc. vind. Geniet allemaal van het weekend en het mooie weer! En denk aan de stumpers (zoals mij, hihi) die met dit weer moeten werken, haha.


En als laatst wil ik nog even de aandacht aan deze link besteden: http://www.piepvandaag.nl/canada-just-quit-it/ teken daar een petitie tegen zeehonden knuppelen!

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's!
    Ik had de petitie al getekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love it!

    with love,
    confashionista-blog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aawh die dieren zijn zo schattig!

    Dankjewel voor je lieve en leuke reactie! Ik draag ook nog steeds mijn winterjas, vooral als ik 's ochtends weg moet, of 's avonds. Dan is het nog best wel koud!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw die puppy's zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen