Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

Shoplog 03-03-'12

Zoals ik gisteren al in mijn artikel vertelde zou ik vandaag een shoplog laten zien van wat ik bij de kruidvat heb gekocht. Het is eigenlijk niet erg veel maar het is wel helemaal beauty gerelateerd. Al met al heb ik wel leuke aankopen, al zeg ik het zelf.



Deze nagellak leek mij wel mooi, vooral omdat ik zelf eigenlijk ook vrijwel altijd roze nagellak draag. Hij kostte €2,99,-


De kleuren spraken mij erg aan toen ik dit palletje zag liggen. Dit palletje kostte dan ook maar €3,99,-

Ik wil eens proberen om mijn foundation met een sponsje aan te brengen. Deze leken mij daar wel geschikt voor en kostte €1,19,-


En als laatste de twee kwasten van Essence. Ik ben erg benieuwd hoe ze werken en ga ze dan ook zeker uitproberen. De linkse is een eyeshadow brush en de rechtse een smokey eyeshadow brush en kostte allebei €1,29,-


Hebben jullie nog iets gekocht?

7 opmerkingen:

  1. Mooie producten!
    Ik breng zelf m'n foundation altijd aan met een sponsje. Het nadeel is dat er veel foundation in het sponsje gaat zitten, maar 'k vind het wel heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt leuke dingen gekocht! :)
    net zoals Malou gebruik ik ook een sponsje voor mijn foundation, ik vind het de makkelijkste manier!
    ik volg je, liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke dingetjes! ik gebruik ook een sponsje voor mijn foundation. had gehoord dat wanneer je het met je vingers aanbrengt, je huid heel erg vet wordt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen! Ik breng m'n foundation altijd aan met een kwast. Een keer in de zoveel tijd maak ik hem schoon met shampoo en de kwast is weer zo goed als nieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes heb je aangeschaft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes!
    & toffe blog (:

    Liefs, Julie

    BeantwoordenVerwijderen