Pagina's

maandag 13 februari 2012

Maandag #5

Vandaag is het maandag en dat betekend dat er weer een persoonlijk stukje over hoe mijn week is verlopen online komt. Over mijn standaard bezigheden zoals, lessen, theorielessen, sporten, werken etc. hoef ik natuurlijk niets meer te vertellen tenzij er iets bijzonders, leuk of kuts is gebeurd.

Precies een week geleden ben ik begonnen aan mijn eerst stageweek. Ik moet zeggen dat ik er niet al te veel van verwacht had. Ik dacht eerlijk gezegd dat het geen fuck aan zou zijn, er allemaal kut mensen werkte en al dat soort negatieve gedachten. Maar niets is minder waar, het is juist een kei leuke stage! Ik mag ontzettend veel mee doen, inprincipe draai ik gewoon met de werknemers mee en doe hetzelfde als hun. De mensen zijn verder ook heel erg aardig en praten gewoon gezellig met mij. De tijd vliegt echt en zonder dat ik er erg in had is het nu alweer de tweede week van mijn zeven weken stage!

De week is verder ook echt heel erg fijn en goed gelopen! Op het werk was het dit keer hartstikke gezellig en ik heb ook echt hartstikke gelachen met mijn collega’s. Dat maakt het natuurlijk altijd een heel stuk plezieriger om te gaan werken! Overigens ging mijn rijles ook weer kei goed, ik liep mooi op schema en ben weer een stuk vooruit gegaan. Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen!

Verder heb ik in het weekend natuurlijk ook wat dingen gedaan. Ik ben wezen lunchen met mijn ouders, wat altijd leuk en gezellig is! En ook vooral lekker haha. Ook nog ben ik wezen shoppen met mijn moeder en bovenwonder ging mijn vader ook mee. Het was wel een verassing aangezien papa er echt totaal niet van houd. Maar ach, ik klaag niet want als papa mee gaat betaald hij altijd alles voor mij wat ik koop haha. Zondag heb ik heerlijk rustig aan gedaan om van de rust te genieten!

Hoe was jullie week?


1 opmerking:

  1. Fijn dat het zo goed gaat op je stage! Erg leuk om te horen :) En ook goed dat het met je rijlessen zo goed gaat! Haha.

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen