Pagina's

maandag 6 februari 2012

Maandag #4

Het begin van de week is tamelijk rustig verlopen, eerlijk gezegd ben ik toen niet eens van mijn stoel gekomen. Op dat na heb ik natuurlijk ook weer de hoognodige standaard dingen gedaan zoals (die jullie intussen vast wel weten) werk, lessen en de theorielessen voor mijn rijbewijs bezoeken. Op deze dingen na heb ik natuurlijk ook wat anders beleefd!

Vrijdag begon de rust! Mijn moeder en ik waren het hele weekend met zijn tweeën thuis en echt, wat een rust! Zaterdag zijn we gaan winkelen maar ik moet zeggen, ik vind er geen zak aan om op dit moment te winkelen met alle sale. Ik haat de sale omdat er dan niets leuks te vinden valt maar oke, ik heb dan ook niets gekocht. We zijn erna nog heerlijk wezen uit eten, wat ook ontzettend lekker smaakte!

Zondag is normaal een dag waar je, je eigen dood verveeld en je eigen afvraagt wat je nu moet gaan doen. Dat heb ik normaal op een zondag ook maar deze zondag toevallig niet! Mama en ik hebben namelijk samen een bezoekje aan de winter efteling gebracht. Het was echt heerlijk rustig zondag en we waren dus eigenlijk na vijf uurtjes tippelen alweer richting huis gegaan. Het was alsnog een erg leuke en gezellige dag, net zoals het hele weekend! 

Hoe was jullie week?


(Bron: Tumblr)

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk weekend zeg! De winterefteling lijkt me zo leuk! En mooi als er ook sneeuw ligt (:
    Dat plaatje wat erbij zit vind ik goed! Haha. Mijn dag xD

    xLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je naar de winterefteling bent geweest. Zo'n heerlijke sfeer hangt er als alles is bedekt met een laagje sneeuw :)

    BeantwoordenVerwijderen