Pagina's

woensdag 22 februari 2012

Drukte en carnaval!

Het is een de afgelopen dagen een drukke tijd voor mij geweest, vandaar dus ook dat het leek alsof ik dood was. Het is inmiddels al zo’n acht dagen geleden dat ik een artikel heb geplaatst, sorry. Ik had het dan ook erg druk met mijn stage, werk, sport en vooral… carnaval! Ik ben vrijwel alle dagen wezen stappen en ben geen een keer thuis geweest. Ik ben dan ook behoorlijk brak nu en mijn lichaam is over de zeik door het weinig slaap, het vette eten en vooral het drinken van alcohol gedurende heel carnaval.

Al met al is mijn carnaval ontiegelijk leuk geweest waar ik veel dingen heb meegemaakt! Echt, de gekste dingen doe je, maak je mee en zie je gebeuren. Waarschijnlijk komt er vanaf morgen gewoon weer artikelen online. Want ik kruip nu weer lekker mijn bed in om bij te komen.

Hebben jullie nog carnaval gevierd? Zo ja, hoe was het? 

(Bron: Tumblr)

2 opmerkingen:

  1. ik vier nooit carnaval ik vlucht er altijd voor haaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je carnaval hebt gevierd! Ik kom uit de randstad dus ja daar vier je niet echt carnaval. Denk ook niet dat ik het vol hou, dag in dag uit feesten en drinken!

    BeantwoordenVerwijderen