Pagina's

maandag 23 januari 2012

Maandag #2,

Het is weer de tweede maandag waar ik over mijn persoonlijk leven blog. Deze week was gelukkig een heel stuk levendiger dan de vorige! School is deze week natuurlijk weer aan bod gekomen waar ik veel beoordelingsmomenten en presentaties heb gehad. Over het algemeen is dit gelukkig allemaal wel goed gegaan en ik ben ontzettend nieuwsgierig of ik een voldoende of onvoldoende heb gekregen! Gelukkig zat er ook nog een dag tussen waar ik heb kunnen winkelen. Ik was is mijn favoriete shopstad deze afgelopen dagen te vinden! Ik heb een aantal kleine dingetjes gekocht wat niet zoveel kostte. Ik vond dat er weinig leuks in de winkels lag door al het uitverkoop! Geef mij de nieuwe collecties maar weer! Ik weet niet of jullie het leuk vinden om een shoplog te zien? Als je dat leuk lijkt, laat dan een berichtje achter :)! Natuurlijk had ik ook weer rijlessen, dat thank god, veel beter ging als vorige week! Ik weet sommige dingen gewoon al en kan al een stuk zelfstandiger rijden. Verder heb ik nog verplicht meegeholpen op de open dag van mijn school en ik moet bekennen, het was vreselijk saai. Ik moest gewoon wat algemene dingen vragen aan de bezoekers en ze keken mij echt aan van: ‘What the fuck ben jij aan het doen? Ik weet echt niet waar jij hebt over heb? Kom je soms van Mars?’ dat waren denk ik wel ongeveer de algemene gedachten van de bezoekers. Maar oke, dat was de open dag dus… Verder ben ik dit weekend nog wezen stappen, waarbij ik ontzettend veel plezier, gezelligheid en lol heb gehad! Voorheen lustte ik ook helemaal geen champagne maar ik heb er nu een geproefd en deze is goddelijk! Gelukkig heb ik er geen kater aan over gehouden en heb ik gister gewoon aan mijn huiswerk gewerkt en verder gewoon helemaal niets gedaan zoals vrijwel iedere zondag! Hoe was jou week? 


(Bron: Tumblr)

11 opmerkingen: