Pagina's

zondag 5 augustus 2012

Mening.

Ik hecht waarde aan de mening van mijn bezoekers. Ik probeer jullie dan ook zo veel mogelijk te voorzien van artikelen, wat helaas niet altijd even soepel loopt. Zo wil ik ook waar ik maar kan mijn blog en mezelf beteren om mijn bezoekers én mezelf tevreden te stellen.

Ik wil daarom het volgende van jullie vragen,
Laat je mening weten over wat jij van mijn blog vindt. Wat vind je er goed aan en wat vind je er slecht aan? Zijn er verbeteringen of bepaalde dingen wat jij meer op mijn blog zou willen zien? Zou je bepaalde dingen anders doen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden, als ik terug ben van vakantie ga ik alles aandachtig bekijken!

PS: Fashion is echt helemaal niets voor mij om op mijn blog te plaatsen, dat ga ik dan ook niet doen. Shoplogs zullen er misschien hier en daar wel eens komen maar dat vind ik nou niet echt helemaal onder ‘fashion’ vallen. Ik ben ook absoluut geen beautyblog, hier en daar vind je tussendoor wel eens een beauty artikel maar dat is omdat ik het leuk vind om met beauty bezig te zijn en dat ene artikel dan de moeite waard vind om met jullie te delen.

See you soon!

3 opmerkingen:

  1. ik vind dat je niets hoeft te verbeteren aan je blog. jij bent echt zo'n blogger die er uit springt. en waarom? omdat je anders bent.
    beauty en fashion bloggers (en vooral beauty) hebben we al genoeg. natuurlijk is het wel leuk om af en toe een postje tussendoor te doen over beauty of fashion. maar ik vind dat je heel goed schrijft! en het is moeilijk om over andere dingen dan beauty of fashion te schrijven dus ik vind het heel knap allemaal. gewoon zo houden dus! super! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind, dat net zoals Joyce zegt; je niks hoeft te verbeteren aan je blog. Ook vind ik dat je een hele leuke schrijfstijl hebt, wat fijn is om te lezen! Go girl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hou je blog ajb zoals hij is! Het internet STIKT al van de beauty en fashion-blogs, unieke blogs zoals die van jou zijn erg zeldzaam! Je schrijft echt ontzettend leuk, houden zo.

    BeantwoordenVerwijderen