Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

Terug van vakantie!

Het geluid van spelende kinderen om mij heen, het geluid van het water van de zee en de zon die hoog aan de hemel staat met zo'n bijna 40 graden aan het stralen is. De mannen die rond lopen in ballenknijpers, wat nog niet eens zo erg is als je een afgetraind lichaam met een sixpack heb, maar nee hier lopen alleen dikke mannen er mee rond. En de vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 55 er topless bij liggen én lopen. Ja ja, deze beelden heb ik allemaal aan moeten zien op het strand. Niets was te gek, van alles gebeurde er.

Dan komen er de altijd o zo fijne bedden, het slechte eten en het niet zo proper hotel. Ja, dit hoort helaas ook allemaal bij de vakantie. Het hotel was niet zo vies dat er kakkerlakken rond liepen, maar ik vind iets al snel vies (een vieze lucht is voor mij al not done). Als ik alles voor het bepalen had, dan weet ik in ieder geval wat ik wel had gekozen. Ik zou voor een goed hotel gaan, maar ik moet ook bekennen dat dat moeilijk is om te beoordelen van uit een boek of van het internet. Alles wordt mooier weergegeven dan dat het is.

Maar gelukkig zijn er ook de avonden die wij goed benutten door het centrum in te gaan, lekker terrasjes te pakken en de winkeltjes te bekijken. Natuurlijk vliegt het merk Louis Vuitton je om de oren maar met alle verbazing viel het hier verdomd mee, wat ik al een heel plus punt vind. Tussendoor nuttigen wij natuurlijk een cocktail op een terrasje waar het gezellig druk is en live muziek te horen is waar ze nummers spelen uit de tijd van de papa's en de mama's, en ik moet zeggen dat ik daar wel van houd.

Al met al heb ik wel een heerlijke en relaxte vakantie gehad. Ik had eindelijk rust en ik kan vol overtuiging zeggen dat ik zo bruin als een bruine boon thuis ben gekomen.


Bron: Tumblr

6 opmerkingen:

  1. Welkom terug, wat heb je het leuk geschreven! Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt lekker, jammer van het hotel! Ik heb alleen even gemist waar je heen bent geweest! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook nergens verteld waar ik naar toe ging, dus je kan het wel gemist hebben haha! Ik ben naar Kroatië geweest :). x

      Verwijderen