Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

Gekke droom.


Op dagen dat ik veel na denk over bepaalden dingen dan ga ik daar s’nachts op de een of andere manier over dromen, negatief of positief. Zo zat ik laatst een hele dag constant aan mijn blog te denken, over mijn volgers en de reacties die zij gaven.

Die nacht heb ik dus, hoe voorspelbaar, over mijn blog gedroomd. Hij was niet negatief even min als positief. Ik vond hem juist grappig. Maar nu vragen jullie je natuurlijk af wat ik nou gedroomd heb…

Ik droomde dat er meerdere jongens in de blog wereld waren en er was er een die op een artikel van mij had gereageerd. Ik kan het nog precies herinneren wat die reactie was, hij sprong er namelijk echt uit. ‘Je lijkt mij zo leuk, WIL JE ALSJEBLIEFT MET ME TROUWEN?!?!?!’ in mijn droom las ik dit met een gezicht waar een verbaasde uitdrukking op te lezen was, die later veranderde in een bulderende schaterlach. In mijn droom was de reactie ook echt serieus, dus zo nieuwsgierig wat ik was surfte ik met 100% snelheid naar zijn blog en zag dat het een jongen met rode krullen was en vele sproetjes met een onwijs grote lach op zijn gezicht.

Deze droom klinkt heel droog, misschien vind je mij nu wel een droogkloot en vraag je je eigen af wat voor lompe kut humor ik heb omdat ik dit grappig vind of wie weet vraag je je eigen nu wel af waarom ik dit met jullie deel. Maar daarom wil ik jullie de eerst volgende zin meegeven.

Alles heeft een reden, al komen we soms nooit achter een bepaalde reden. Evenmin dat ik ooit achter de reden die tot de droom en dit artikel betrokken is ga komen.


Bron: Tumblr

3 opmerkingen:

  1. hahaha gekke droom!!
    Leuke blog, je hebt er een volger bij! follow back?
    xoxo

    http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, misschien kom je hem nog wel tegen! Spannend! x

    BeantwoordenVerwijderen