Pagina's

vrijdag 24 augustus 2012

Nieuw gevoel.

Het gevoel om iets in handen te hebben wat je al tijden wilt. Iedere nacht heb je er van gedroomd, om dat ene ding te krijgen. Je voelt er liefde voor, hebt het idee dat je weer een klein kind van vier jaar oud bent. Je glimlach op je gezicht bij het zien er van, het is niet kapot te krijgen.

Je kan er wel uren naar blijven staren en alle knopjes uit proberen. Hoe zal dit werken? Wat gebeurt er als ik hier op druk? Al deze nieuwigheden, al die nieuwe ontdekkingen.

Ja, na het lezen van waar ik het over heb denk je vast dat het alleen bij jongens gebeurt maar vandaag heb ik mijn geliefde auto in handen mogen sluiten. Liefde op het eerste gezicht was het, maar er ontbreekt alleen nog een stukje, mijn rijbewijs.



Bron: Tumblr

8 opmerkingen:

  1. Haha, supergrappig! Erg leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha heel grappig en leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geschreven. Hopelijk krijg je snel je rijbewijs :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk geschreven! snel je rijbewijs halen haha xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk stukje! Ik kan ook niet wachten totdat ik mijn rijbewijs heb haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wel een auto maar geen rijbewijs? Handig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk geschreven en leuke blog!
    misschien kunnen we elkaar volgen?
    succes met je rijbewijs!

    BeantwoordenVerwijderen