Pagina's

maandag 20 augustus 2012

Succes!

Vandaag is de dag dat voor vele weer de scholen beginnen. De een start in de brugklas terwijl de ander nu start in het examenjaar. Bij deze wil ik iedereen veel succes wensen met hun eerste schooljaar en ook voor de rest van het schooljaar.

En gister is er geen artikel online gekomen omdat het echt te warm was en ik onverwacht naar het strand ben gegaan. Vandaag ga ik hier dan ook weer van genieten omdat dit mijn laatste weekje vakantie is. Dus voor de gene die vrij zijn, geniet van het mooie weer voor zolang het hier in Nederland kan!


Bron: Tumblr

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb ik nog 2 weken dus ga vanavond nog even een weekje naar spanje :) iedereen die alweer naar school moet; succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb nog lekker twee weekjes vakantie, hehe. Toch succes voor iedereen die naar school moet, en ik heb echt medelijden met hen btw... Met dit weer... Brr. :)

    BeantwoordenVerwijderen