Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Review: Bourjois Paris ‘Effect 3D MAX’.



Bij de ICI Paris XL was er ook sale op een aantal make-up producten, waaronder deze lipgloss. De kleur, 61 Rosé acidulé, zag er zo mooi uit dat ik hem gewoon niet kon laten liggen! En vooral niet voor de prijs. Zonder sale kostte deze lipgloss €10,90,- en met 50% korting kostte hij nog maar €5,45,-. Een koopje toch?!

Het eerste wat opvalt als je de dop opendraait is dat het gedeelte waarmee je, je lipgloss opbrengt geen kwastje of sponsje is. Het is namelijk een soort plastic ovaal. Ik vind het zelf erg fijn aanvoelen op mijn lippen, je kan er ook goed mee langs de lijnen van je lip.

De substantie zelf voelt fijn op de lippen aan. Niet te plakkerig, ook niet te vloeibaar. Hij voldoet dan ook zeker aan mijn verwachtingen en het geeft mijn lippen ook zeker een 3D effect. Ik kan er enkel met vol lof over praten!

Pluspunten:
- Het ‘kwastje’.
- De substantie.
- Zorgt voor een 3D effect.

Minpunten:
- Als de lipgloss niet in de sale is kan het voor de gene die van budget houden boven hun prijsklasse liggen. 

6 opmerkingen: