Pagina's

zaterdag 8 oktober 2011

Wat een heerlijk niveau.

Het is ochtend en ik ben haast stervend van de kou. Ik dacht dat ik op de Noordpool was ontwaakt maar nee hoor ik lag gewoon in mijn eigen bed. Maar natuurlijk zo slim als ik ben heb ik gelijk de verwarming om hoog gegooid op een heerlijke temperatuur van drieëntwintig. Maar hier zal ik straks vast en zeker nog commentaar over krijgen aangezien ik altijd de enigste ben die het koud heeft. Maar hé, ik krijg opeens een goed idee om mijn lichaam wat op te warmen; ik ga thee zetten! Na een kleine tien minuten schrijf ik nu verder met een heerlijke warme beker thee voor mijn neus. Maar oke, dat heb ik nu gedeeld dus nu ga ik verder op een ander onderwerp, namelijk hyves. Ik haat het om berichten te krijgen van zogenaamde ‘o-zo-knappe-mooiboys’, die overigens helemaal niet knap zijn. Vragen worden gesteld als; ‘hej dame alles goet? mag ik je ping x’ en inderdaad inclusief ook dat soort grammatica. Zo is er ook wel eens voorgevallen dat een zekere meneer piemel een vrienden uitnodiging had gestuurd maar deze heb ik hartelijk afgewezen. Ik snap dus niet waarom er van dat soort mensen zijn die bijna iedere meid op hyves aanspreken in de hoop dat ze er een ‘knappe chick’ aan over houden. Ik twijfel er dan ook niet over dat ze in het echte leven geen eens contact met meiden hebben of zo verlegen zijn dat ze niet eens een meisje durven aan te spreken en het daarom maar via hyves doen. Dus bij deze een boodschap voor dat soort jongens: Please, get a life xoxo. 

4 opmerkingen:

  1. Haha leuk geschreven! Ben het helemaal met je eens. Moest lachen om dat 'meneer piemel' haha.
    Elkaar volgen? Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ijzersterk geschreven zeg. Superleuk artikel and I couldn't agree more.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Ik werd vanmorgen ook wakker en heb het nogsteeds zó koud, ghehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah, geniaal stukje! Heeel leuk artikel dit!

    BeantwoordenVerwijderen