Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Het is ook weer altijd hetzelfde...

Ik haat het weer zoals vele andere hier wel in Nederland en ja ik ben ook zo’n iemand die bij de vele toe behoord die klagen; ‘Het is veel te warm buiten’ of ‘Godsamme het is echt ijskoud’. Het is eigenlijk ook nooit goed. Nouja, nooit… afgelopen week vond ik het weer uitstekend! Maar zo kan je de ene dag in hotpants lopen en zo moet je de andere dag onderhand je winterjas weer uit de kast trekken. Ik haat de afwisseling dat zo van de een op de andere dag komt. Ik hoop dat de herfst en winter niet extreem koud word, maar ik ben er bang voor. Ik had namelijk verwacht dat het vandaag ook wel mee zou vallen maar helaas, ik had het verkeerd ingeschat. Dus zodoende kon ik door de vreselijk harde regen naar het station lopen en daar drie kwartier op mijn bus wachten. Ik zat bijna te klappertanden, dus heb ik maar een kop thee gekocht om mij eigen op te warmen terwijl de thee echt absoluut niet smaakte, maar hé je moet wat toch? Maarja, genoeg gezeikt over het weer want wat ik ook zeg het weer komt dan toch nooit goed uit de strijd. En helaas, ik heb nog steeds niets gedaan aan de toets voor morgen maar oke ik ben er achter gekomen dat de toets niet meetelt dus zo belangrijk is ie dan niet. Nouja, morgen nog een lang dagje bikkelen op school en dan heb ik heerlijk weekend! Nouja, weekend ook weer niet echt dat heb ik pas zaterdagavond aangezien ik eerst nog moet werken op zaterdag… Wish me luck. En ik ben nog steeds niet tevreden over mijn lay-out want het is saai en grijs en totaal niet ik. Ik hou wel van lichtere kleuren en pastel kleuren maar mijn blog straalt meer dood dan levend uit, dus deze week komt er nog een nieuwe lay-out! 

3 opmerkingen:

  1. Ik geef je helemaal gelijk over het weer! Ik hou absoluut niet van de herfst, ondanks dat ik jarig ben in de herfst haha ;). Mijn haar gaat er altijd zo van in de war zitten.
    Ben benieuwd naar je nieuwe layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi wat leuk geschreven! alle seizoenen hebben op zich wel wat, en het voordeel aan seizoenen, je kan allemaal nieuwe kleren weer kopen, dus we mogen het weer misschien toch wel een beetje dankbaar zijn ;)

    leuke blog ga zo door!

    xoxo
    Eef en Lot

    ps; maybe you will follow us?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was echt ijskoud vandaag, echt niet normaal! En dan eergisteren liep ik nog dood te gaan van de warmte. Echt irritant. Ik vind je layout nochtans echt leuk nu! :)

    BeantwoordenVerwijderen