Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Lay-out en een aantal veranderingen.

Na heel wat bloed, zweet en tranen, nee dat is overdreven dus laten we het maar op gepuzzel houden, is de nieuwe lay-out er! Ik had eigenlijk meer in gedachten om zondag aan de lay-out te beginnen maar hoe enthousiast ik dan ben met het idee in mijn hoofd moet ik er gelijk aan beginnen en dit is het resultaat geworden! Ik ben er erg blij mee moet ik zeggen want hij is namelijk simpel, overzichtelijk en een beetje kleur om het toch iets of wat op te fleuren. 






Verder ga ik geen gebruik meer maken van een jump break. Ik ben op de een of andere manier anders dan eerst ingesteld en heb andere ideeën om over te bloggen. Ik houd van een ander soort 'design' om het zo maar even te noemen en om op de 'ideeen' terug te komen. Ik blog over iets per direct op het moment dat ik zin heb, wil bloggen en het gene wat ik dan ook op dat moment in mijn gedachten heb.

En nog even de laatste vraag: wat vinden jullie van mijn nieuwe lay-out? 

4 opmerkingen: