Pagina's

zaterdag 11 juni 2011

Pinkpop

Maandag is het dan eindelijk zo ver! De dag waar ik al zo lang op gewacht heb, de dag dat ik eindelijk voor het eerst naar pinkpop ga! Helaas mocht ik nog geen weekend van mijn ouders maar wel een dag en zeg nou zelf, beter iets dan niets toch? De line-up van maandag vind ik geweldig en het zijn ook allemaal bands waar ik naar luister! Wil je meer lezen? Klik dan op lees meer.

Zoals ik al vertelde is er een geweldige line-up ! Helaas spelen sommige bands op hetzelfde tijdstip waardoor je toch een keus moet maken. Maar hier vinden we vast wel een gepaste oplossing voor! Ik ben echt zo enthousiast en kan niet wachten! Gister kreeg ik ook nog eens een adrenaline stoot van blijheid, ik zag namelijk op de site dat er ook verschillende signeersessies zijn van bijna de helft van het programma! Maandag word waarschijnlijk de beste dag van deze maand.

Waarschijnlijk weten de meeste wel wie onder andere allemaal optreden maar er zijn natuurlijk ook altijd mensen bij die het niet weten. Daarom deel ik de bands die komen optreden en de bands die een signeersessie houden.

De bands die komen optreden zijn:  Foo Fighters, Kaiser Chiefs, Volbeat, Go Back To The Zoo, Two Door Cinema Club, Scouting For Girls, Thirty Seconds To Mars, The Script, The Gaslight Anthem, Beatsteaks, Plain White T’s, Deadmau5, Band Of Horses, All Tome Low, Eliza Doolittle en Dazzled kid.
Bron:
www.pinkpop.nl

De bands die een signeersessie geven zijn: The Gaslight Anthem, Eliza Doolittle, Volbeat, Dazzled Kid, Scouting For Girls, Go Back To The Zoo, All Time Low en waarschijnlijk The Script maar dat is een optie.
Bron: www.pinkpop.nl
Zoals jullie zien is het dus een hele dag vol vermaak! Verder kunnen jullie volgende week nog wel een post over maandag verwachten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten