Pagina's

zondag 5 juni 2011

Iets over mezelf

De een vind het interessant om iets over iemand te weten en wat die gene bezig houd terwijl een ander dat misschien wel helemaal niet interesseert. Ikzelf vind het wel altijd leuk om te lezen en dat is dan ook de reden om iets over mezelf te vertellen. Nieuwsgierig? Lees dan verder!
Mijn naam is Roxanne en ik ben inmiddels zeventien jaar. Naast school sport ik drie keer in de week waarbij ik drie keer verschillend sport. Zo sport ik om mijn spieren te trainen en mijn huid strak te houden en beoefen ik ook een vechtsport. Verder houd ik zoals bijna ieder meisje van winkelen! Zo snel het kan duik ik even de stad in of kijk ik op verschillende online shops of er nog leuke dingen te koop zijn! Verder kan ik mij eigen altijd vermaken met een goed boek, en het liefst zo dik mogelijk! Ik lees al vanaf dat ik mij eigen kan herinneren en kwam toen ik op de basisschool zat ook vaak met acht tot tien boeken thuis. Deze las ik ook nog eens allemaal in een week uit! Tegenwoordig lees ik wel een heel stuk minder. Verder kijk ik graag naar films en TV series. Ik vind het leuk om mee te fantaseren en dingen te zien die niet eens bestaan! Zo kijk ik graag naar fantasy en romantische films en naar misdaad tv series. Ook vind ik het leuk om creatief bezig te zijn, schrijven, tekenen, schilderen noem het maar op. Helaas heb ik niet veel tijd om echt iets ‘groots’ te schilderen of tekenen (en nou ook niet bepaald het talent), al wil ik dat nog wel ooit eens doen! Verder doe ik nog iets enorm graag… concerten en festivals bezoeken! Ik ben al naar verschillende concerten geweest en enkele festivals en heb het daar altijd erg naar mijn zin! De sfeer is altijd gezellig en de meeste mensen zijn enorm aardig!

Dit was wel het gene wat mij het meest bezig houd en wat mij het beste omschrijft. Wil je meer weten? Vraag er gerust naar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten