Pagina's

zondag 5 juni 2011

Blog

Het is weer een saaie ó zo grijze zondag waarbij ik achter mijn laptop zit. Verschillende gedachten stromen dan altijd langs met dingen die ik zou kunnen doen. Zal ik gaan simsen, of misschien wel een verhaal schrijven? Nee toch maar niet. De hele dag ga ik verschillende sites langs, van online shops tot forums en noem maar op en meestal kom ik dan tot het idee: Ik begin een blog!

Ik heb al zo vaak bedacht om een blog te beginnen, en dit heb ik dan ook vaak gedaan. Maar meestal postte ik een aantal dagen waarbij ik wel drie of meer artikel per dag postte en ik steeds minder inspiratie kreeg. Hierdoor kreeg ik er geen zin meer in en kwam er steeds een eind aan.

Nu ga ik het overnieuw doen. Ik begin opnieuw met een blog en leer van mijn vorige ‘fouten’. Ik maak geen meerdere artikelen meer per dag misschien op enkele uitzonderingen na. Waarschijnlijk post ik ook niet meer iedere dag maar wel iedere week.

In de hoop dat het mij nu wel lukt met het ‘plan’ dat ik heb opgesteld om deze blog te beginnen ga ik vanaf vandaag weer beginnen met bloggen.

Have fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten