Pagina's

zondag 29 april 2012

Zondag.


Het is vandaag zondag, de dag van niets doen maar toch weer wel. Televisie kijken, computeren, gamen het wordt vaak onder het nom van ‘niets doen’ geplakt maar stiekem doe je dan toch wel iets. Maar al met al, ben je op de zondag meestal vooral bezig met ‘relaxen’.

Zondag is altijd al een fijne dag geweest naar mijn mening, gewoon even lekker bij komen van de drukke week of om de zondag te gebruiken om uit te kateren… Dat is het gene waar ik op het moment ook weer mee bezig bent in combinatie met computeren én mijn nagels lakken. Want zeg nou zelf… Als ik vanavond weer ga stappen en morgen ook moet ik er toch een beetje fleurig uit zien met oranje nagels toch? ;)

Maar ach, koninginnenacht en morgen weer koninginnedag… Officeel allemaal ter ere van de koningin maar als ik eerlijk ben gaat het mij meer om het feesten dan de koningin…

Hoe staan jullie tegen over koninginnenacht en/of koninginnedag en ga je nog iets doen? 


(Bron: Tumblr)

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij is het voor iedereen een goeie reden om weer eens een dag te zuipen en te feesten. Ga jij nog iets doen met koninginnendag? (of nacht) :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad haha. Ik ga vanavond hier de stad in om te stappen en morgen ga ik richting Eindhoven om daar te feesten :). Ga jij nog iets doen?

      Verwijderen
  2. Ik ga morgen gewoon met een paar vriendinnen op de rommelmarkt lopen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben net even de stad in geweest, vanmiddag ga ik lekker in de zon :)

    BeantwoordenVerwijderen