donderdag 12 april 2012

Update + Gezond: Tussendoortjes.

Update:
Ten eerste; sorry dat ik dik een week niets heb gepost. Ik heb het weer druk nu school is begonnen, ik maak nu namelijk erg lange dagen waar ik om 07:15 al van huis weg moet en meestal pas tussen 18:00 en 19:00 thuis kom. Jullie begrijpen vast wel dat ik dan gewoon geen tijd heb voor mijn blog i.v.m. huiswerk en al het andere zoals rijlessen. Ik probeer echt zoveel mogelijk te posten maar helaas gaat het nu gewoon weer even minder. 

Gezond: Tussendoortjes:

Met deze post over gezonde tussendoortjes ben ik vandaag alweer op de helft gekomen! Ik ben opzoek gegaan naar gezonde tussendoortjes en deel deze hierbij met jullie! Hopelijk hebben jullie er iets aan.
- Een belegde boterham
- Ontbijtkoet
- Fruit
- Snackgroente
- Drinkboulion
- Een schaaltje yoghurt
- Rijstwafels
- Mueslireep
- Eierkoek
- Kwark
-Cracker (kan droog of met beleg erop)
- Augurk (eventueel gerold in een plakje ham of rookvlees)
- Je kan er ook voor kiezen om zelf een smoothie te maken van fruit
- Salade
Denk er aan dat je ook erg goed kan variëren tussen het eten van je groenten en fruit! Dit kan je ook doen met het beleg wat je kiest. Verder is het een aanrader om fruit of wat muesli door je yoghurt of kwark heen te doen!


(Bron: Tumblr)

5 opmerkingen:

  1. Balen dat je het zo druk hebt. :( Gelukkig heb je nu lekker weekend haha.

    Lekkere tussendoortjes! Ik vind rijstenwafels erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat stom dat je het zo druk hebt! Wel lekkere tussendoortjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je het zo druk hebt! Maar soms heb je dat wel is. In ieder geval een leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehh, dit zijn nou tussendoortjes die écht goed voor mn buik zijn, haha.
    Leuke blog, neem je ook een kijkje op mijn blog? (ik volg je!)
    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen