Pagina's

dinsdag 13 december 2011

Een moment voor jezelf,

Soms heb ik wel eens even tijd voor mijzelf nodig waardoor ik mij eigen even helemaal van de wereld wil afsluiten en eenzaam wil zijn met mijn gedachten. Niemand die aan mijn hoofd zeurt, geen enkele gadget in de buurt om even mijn social networks te updaten of ook maar enig ander spul dat mij kan aflijden van mijn wereldje. Gewoon ik en mijn gedachten om alles even op een rijtje te zetten of om aan iets terug te denken.

Op een dag maak je vrijwel áltijd wel iets mee. Iets grappigs, serieus, verdrietig, leerzaam en zo kan je nog wel even verder gaan.  Je kan hier erg vermoeid of verward van raken maar misschien wil je ook wel gewoon nog even nagenieten van dat grappig moment waarbij de tranen over je wangen liepen van het lachen. Daarom is het fijn om even aan jezelf te denken en na een lange, vermoeide dag school of werk op je heerlijk zacht bed neer te ploffen en echt even een te zijn met je gedachten. Geniet hiervan of maak er gebruik van, ik raad het dan ook iedereen aan al is het maar voor vijf minuten. 

3 opmerkingen:

  1. Helemaal gelijk!
    Een paar keer in de week las ik zo'n avond in, mezelf opsluit in mijn kamer en alleen maar series ga kijken!

    Leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen