Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Winkelen


win×ke×len ( werkwoord; winkelde, heeft gewinkeld)
1 winkels bekijken en inkopen doen

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben dól op winkelen. Elke mogelijkheid die ik heb besteed ik graag aan de winkels of het internet afstruinen naar nieuwe kleding, schoenen, make-up en noem de hele mikmak maar op. Maar tegenwoordig gaat het gewoon echt met moeite. Naar mijn mening en smaak hebben de winkels echt gewoon voor negentig procent niets leuks meer in de winkel hangen. Bij veel winkels zie ik wel een stuk of vijf items hangen als nieuwe collectie die vorig jaar ook al nieuwe collectie waren. Sorry, maar dat vind ik niet kunnen.

Winkelen is op dit moment voor mij dus een hele klus geworden. Normaal kwam ik wel met minimaal drie á vier kledingstukken thuis, nu heb ik al moeite met het vinden van een stuk. Ik dacht dat het misschien wel aan mijn kleding smaak ligt, maar van dat idee ben ik een beetje afgeketst omdat mijn smaak heel breed is. Ik weet niet wat het is met de winkels, misschien heeft de ‘crisis’ ze nu ook wel getroffen of ze proberen geld te besparen door veel ‘basic’ (naar mijn smaak is het meeste wat in de winkel hangt ieder geval basic) en ‘oude collectie’ als nieuwe collectie in de winkel te hangen… Wat het is ik weet het niet het mag mij een raadsel wezen.

Ik hoop dan ook met harte dat de winkels weer snel met leuke dingen komen…
Wat vinden jullie er van?


Bron: Tumblr

5 opmerkingen:

  1. Ik ben het wel met je eens. Heb sinds een maand weer 1 kledingstuk aangeschaft...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geschreven. en ik heb het zelfde , ik koop nu veel minder snel iets omdat ik vaak twijfel of ik het wel ga dragen. heb deze maand maar 2 dingetjes gekocht. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geschreven! Ik heb sowieso een andere smaak, en koop het grootste deel van mijn kleren op internet, dus dat probleem heb ik niet echt. ;)
    Ik heb je btw. genomineerd voor de Liebster Award. Kijk op m'n blog voor meer informatie. :)
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik winkel de laatste tijd niet zoveel. Ik koop vooral op internet, dus dan heb je dat probleem al veel minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik winkel nog af en toe, volgens mij ligt het ook heel erg aan waar je winkelt. In Rotterdam bijvoorbeeld is het weer leuker dan in Groningen.

    BeantwoordenVerwijderen