Pagina's

dinsdag 30 oktober 2012

Blog, maar anders.


Weten jullie, het is gewoon alweer zestien dagen geleden dat ik voor het laatst iets heb gepost op mijn blog en dat ik andere blogs heb bekeken. Ik heb gewoon van die tijden dat ik er geen zin in heb dat ik in mijn achterhoofd denk; ‘ik laat die kut blog lekker stikken, ik ga er geen fuck aan doen en laat het de pokken krijgen.’ Maar toch blijft er wel altijd een warm plekje branden in mijn hart als ik aan mijn blog denk. Maar hoe vaak ben ik er nu al zonder een aankondiging gekapt zonder iemand er ook maar op voor te bereiden?

Ik ben naar mijn eigen mening slecht in het behouden van mijn blog. De ene keer stort ik mij eigen er vol overgaven op en dat het voor zo’n twee maanden goed gaat en zo laat ik hem helemaal links liggen en kijk ik er niet naar om, om er vervolgens een sorry berichtje op te plaatsen. Nouja, bij deze sorry dan maar weer?!

Ik heb al zo vaak gedacht aan een plan om mijn blog op rolletjes te laten lopen, maar ik heb dit al zo vaak NIET uitgevoerd. Ik ben een slechte blogger maar als ik het doe, doe ik het wel met liefde. Ik ga geen plannetjes meer maken, ik ga niet proberen mijn blog nog slechter te maken door onzin er op te plaatsen wat ik niet met anderen wil delen. Ik ga niet praten over ‘oh deze mascara voldoet echt niet aan de verwachtingen, hij maakt mijn wimpers echt niet vol’ ik praat op mijn blog wanneer ik wil en over wat ik wil.

Dan ligt mijn blog maar lekker een paar weken stil, kan mij het bommen (al maak ik mij eigen er steeds druk over als het gebeurd en plaats ik er steeds een bericht over, maar dat is vanaf nu verleden tijd). Al moet ik er volgers door verliezen dat is dan maar zo, I dont care. Ik blog voor mezelf en niet voor een ander. De gene die mijn posts willen lezen, al komt er misschien maar een in de twee manden of wie weet wel tien in een week, die doen het dan toch wel.

Sorry, ik ben gewoon geen random blogger. Het is een vak apart. 

PS: Even ten duidelijkheid, ik heb niets tegen beauty blogs. Ik volg ze ook en lees er een aantal ook dagelijks, maar zoiets beheren is niets voor mij.

9 opmerkingen:

  1. Geweldig! <3 Oh, wat hou ik van deze post! Je hebt zoooo gelijk! Je blogt voor jezelf, niet voor iemand anders. Als je er even geen zin in hebt, ik bedoel, dan doe je het toch gewoon niet? Je niet schuldig voelen, ik post ook alleen maar als ik daar zin in heb, ook al zit daar meer dan een week tussen. Je blogt omdat je dat graag doet. Nog veel geluk! ;)
    Kus <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind echt dat je groot gelijk hebt! Bloggen is leuk en moet ook leuk zijn, dus schrijven over onderwerpen die JIJ leuk vind is voor jezelf wel echt een must. Ik heb het ook hoor.. Tijden geen inspiratie hebben, balen dat ik zo lang niets meer heb geplaatst.. Maar kwaliteit en een leuke post neer zetten gaat voor mij (en jou ook waarschijnlijk) toch echt boven zo veel mogelijk posten en zo veel mogelijk pageviews. Alles wat in je opkomt voor een post opschrijven is misschien wel een tip, zo kun je dingen onthouden en ze langzaam af kunt strepen. Ik hoop dat je nog veel gaat posten want ik vind jou manier van schrijven altijd super! Succes! (sorry voor mn lange verhaal haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal gelijk meid! Het is jouw blog, daarom is bloggen ook zo leuk. Het is van jezelf en je kan er mee doen wat je wilt~!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt gelijk! Ten eerste hoef je geen sorry te zeggen als je niet schrijft. Het is jou blog, dus moet je het zelf weten ( maar ik herken het, ik ben ook heel erg van de 'sorry dat ik zo lang niet geschreven heb' berichten, maar sinds een half jaar ben ik daarmee gekapt. En ik merk dat dat ook prima gaat zo ). En je moet zeker schrijven over wat jij wilt! en ik vind ook dat joyce gelijk in heeft ' dat kwaliteit en een leuke post boven gaat dan zoveel mogelijk posten en zo veel mogelijk pageviews ' I have to be honest.. ik wil ook 100e bezoekers, maar wie niet? maar ik blog wel omdat ik het ge-wel-dig vind! Dus je moet gewoon schrijven wanneer je wilt! En je blog is heel leuk, je schrijft heel origineel en ik moet er altijd om lachen! Zelfs als je me beledigd ( ja, ik pak het ook persoonlijk op ) ' oh deze mascara voldoet echt niet aan de verwachtingen, hij maakt mijn wimpers echt niet vol '! Tss, haha nee ik vind het wel grappig!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt groot gelijk! Blog alleen als je het wilt, dat is beter voor jezelf en voor ons, want dan denk ik dat de kwaliteit van je posts wel beter is ja! Dat probleem heb ik namelijk ook, als ik denk: 'oh nu MOET ik posten, worden het vaak van die afgezaagde stukken haha. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede beslissing, ik blijf je blog sowieso wel volgen! Ik heb dit ook altijd, hahaa :) Echt een goede post.
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maakt het uit. Het is jouw blog en jij bepaalt de frequentie. ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuke blog, zullen we elkaar volgen?
    Als jij mij volgt volg ik je terug moet je even in reactie zetten dat je me volgt xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt ontzettend gelijk! Zelf ben ik nu bezig aan mijn 4e of 5e blog (ja echt). Ik stopte altijd na een tijdje weer. Toen heb ik eentje heel lang gehad maar na een tijdje had ik er gewoon geen tijd/geen zin/geen inspiratie meer voor. Soms heb je dat gewoon. Ben nu eindelijk fatsoenlijk bezig met het onderhouden van mijn blog en ik denk zelf altijd maar van: als ik één keer in de twee weken wil posten, dan doe ik dat. Het is míjn blog.

    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen