Pagina's

zaterdag 13 oktober 2012

Een dag als vandaag


Op sommige dagen heb ik zin om gewoon helemaal niets te doen. Het liefst loop ik dan de hele dag rond in mijn trainingspak met een hoge knot op mijn hoofd en zonder een spoortje make-up op mijn gezicht. Deze dagen gebruik ik meestal optimaal om tijd te besteden aan mijn laptop en de televisie. Ik bekijk de vaste websites die ik vaak bezoek, check even de social media en ik ga meestal vooral op zoek naar recepten, aangezien ik deze dagen vaak ook gebruik om iets te bakken/koken.

Ik vind het leuk om nieuwe recepten uit te proberen, het maakt niet uit of ze moeilijk of juist makkelijk zijn, of dat het nou de hele dag duurt of maar een uur. Alleen al het idee dat er op het eind een hopelijk lekker resultaat uit komt, geeft mij de voldoening. Vooral als anderen het ook nog eens lekker vinden. Vandaag is voor mij dan ook weer zo’n dag als dat ik nu beschrijf, ik heb zin om iets te bakken/koken maar ik heb geen idee wat…

Heb je tips voor websites of heb je zelf lekkere recepten, deel het hier! 


7 opmerkingen:

  1. Ik weet exact hoe je je voelt ! haha :p

    de meeste van mijn recepten haal ik van smulweb :)

    xx http://chickacurl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig geschreven! Als ik zo'n dag heb ga ik meestal gewoon de hele dag luieren met een lekker dik boek, haha :)
    En voor recepten... Phoe. Probeer eens lekkere cupcakes. Werkt altijd bij mij, haha c: Is natuurlijk geen echt eten, maargoed.
    Kus <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is zo herkenbaar haha, ik kom nu net mn bed uit rollen en ga zo even douchen en doe mn joggingsbroek aan.. gewoon echt zo'n dag dat ik niets ga doen gewoon alleen internetten en tv kijken idd.
    heel misschien ga ik nog die efteling cupcakes maken die mijn moeder mee heeft genomen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie op m'n blog! Ik vind het echt super dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. Erg leuk om te lezen hoe anderen erover denken. :)

    Koken en bakken is zo leuk! Ik heb laatst geroosterde paprikasoep gemaakt met een quiche van prei, ui en kaas. Was allebei echt heerlijk, heb ze gevonden toen ik googelde op 'lekker en simpel avondeten'. Als je iets wilt dat sneller klaar is, dan kun je zelf appelflappen maken (mhhm!), chocolade rice crispie cake of een crumble met allerlei heerlijk fruit erin. Genoeg ideeën!

    Liefs, Rosalinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen! En ook heel erg herkenbaar! Ik heb vooral in de herfst/winter veel van deze dagen, door het somber weer buiten, heb ik gewoon geen zin om me überhaupt om te kleden! Ik kook en bak ook heel erg veel. Ik heb een paar recepten op mijn blog staan, maar nog niet erg veel! ( maar ik ben er wel mee bezig met meer recepten plaatsen! ) Ik ga vanavond pavlova maken, dat lijkt me zo ontzettend lekker! Dus misschien een tip? haha. Wat ik wel heel erg lekker vind zijn amerikaanse pannekoeken ( of anders gezegd; american pancakes! ) het is zo lekker, maar wel erg machtig!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog!
    Zo herkenbaar, al helemaal als het regent of als je huiswerk te doen hebt. Misschien cupcakes? ;)

    BeantwoordenVerwijderen