Pagina's

maandag 4 juli 2011

De toekomst.

Iedereen heeft vast en zeker wel eens over de toekomst nagedacht, misschien heb jij hem al wel helemaal uitgestippeld. De meeste hebben waarschijnlijk wel het huisje-boompje-beestje toekomst in hun gedachten als grote richtlijn maar zo zijn er ook mensen die dit juist totaal niet hopen te gebeuren. Benieuwd naar wat ik in de toekomst verwacht? Klik dan op lees meer.
 (bron: weheartit.com)
Soms heb ik van die momenten dat ik denk aan de toekomst, hoe alles zal gaan lopen. Krijg ik wel een man en krijgen we samen een gelukkig gezin? Zal ik later gelukkig zijn en een goede baan hebben? Of zal ik de rest van mijn leven alleen blijven en later een rot baan hebben? Nee, dat laatste is zeker niet hoe ik mijn toekomst zie.
Ik wil mijn studie afmaken en hiernaar nog verder studeren zodat ik daarna rond mijn 22ste of 23ste afgestudeerd ben en hopelijk een baan kan krijgen als forensisch analist of forensisch-technisch rechercheur. In de periode dat ik nog studeer zou ik het geweldig vinden als ik de man van mijn dromen tegen kom en daar de rest van mijn leven mee kan blijven en nadat ik klaar ben met studeren samen kan wonen (of misschien wel eerder als we het financieel dan redden) en we ons heerlijk kunnen settelen. Rond mijn 23ste of 24ste wil ik mijn eerste kind. De meeste mensen vinden dit vroeg maar ik weet hoeveel baad een kind erbij heeft als zijn/haar ouders jong zijn en zijn/haar opa’s en oma’s ook. Ongeveer anderhalf jaar later zou ik nog een tweede kind willen en daarna niet meer.

Ik wil ervoor zorgen dat mijn kinderen later genoeg liefde krijgen en dit ook meenemen voor later. Ik zal mijn kinderen verwennen, maar niet zo dat het arrogante mensen worden. Ze moeten namelijk wel weten dat iedereen voor geld moet werken en niet alles zomaar komt aanwaaien.

Dit is zo’n beetje de brede lijn wat ik met mijn toekomst wil. Zoals jullie zien is dit eigenlijk wel het standaard beeld van wat de meeste zien als ze naar de toekomst kijken. Het nu enkel nog hopen en afwachten of dit ook echt gebeurd aangezien dit nooit te voorspellen is.

Hoe zie jij jou toekomst voor je?

2 opmerkingen:

  1. Leuke toekomst :'D

    Ik zie mijn toekomst nog niet zo voor mij als jij Maar ik weet wel dat ik mijn school wil afmaken en een jaar naar het buitenland (lees: amerika/engeland) wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk ook veel aan de toekomst.
    Later wil ik zeker iets met computers doen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen